SedaNurAlp Bebeklerinizi nasıl uyutuyorsunuz arkadaşlar? Bebekler aslında bir beceri gibi kendi kendine uyumayı da öğrenebiliyormuş, bunu başarabilen var mı? Çok meraktayım doğrusu.
Ahsenmommii SedaNurAlp 48 günlük bebeğim emdirip gazını çıkarıp emziğini veriyorum ağzına poposuna pis pis yapıyorum uyuyor çok şükür 🤗 bazen hiç durmuyor ama genelde böyle
Birdunyabircennetannesi SedaNurAlp Öyle bir bebek varsa anne hayata 262662-0 önde başlamış demektir 😅
Poyrazz_ SedaNurAlp evet canım 9 aylıkken öğrettim ben şu an 15 aylık hala kendi kendine uyuyor hatta öyle bi alıştı ki erken uyusun diye ayağımda sallıyorum uyumuyor sallamayı kesiyorum kendi kendine uyuyor. Şu şekilde alıştırmıştım karnını doyurup altını temizleyip suyunu içirmiştim. Ardından uni baby nin rahatlatıcı masaj yağı var bebekler için onunla sırtına masaj yaptım ilk bikaç gün uyku saati çok geçti çok ağladı ama pes etmedim bekledim sabırla sonra kendi kendine uyudu bikaç defa odur budur kendim uyuttuğumu hatırlamıyorum umarım yardımcı olabilmişimdir♥️
Tgbtn Ahsenmommii hevesinizi kırmak istemem ama yolun daha çok başındasınız değişebilir bu durum çünkü çok küçük ve uykuya çook ihtiyacı var bu dönemlerde 🫣
Melisaykck Ahsenmommii moralini bozmak istemiyorum ama bizimki de o zamanlar öyleydi. 3.aydan sonra değişti. İnşallah öyle devam eder. Bozmamaya çalış. Zor zamanlarda her şeyi yapıyorsun belli süre sonra alışıyorlar
Poyrazbebekannesi Ahsenmommii daha yolun başındasın benimki bahsettiğin dönende hep kendi kendine uyurdu şimdi 7 aylık uyutuyorum ve bir saniye bırakamıyorum hem gece hem gündüz
Meva5461 Benim bebeğimde öyleydi 8 ay kendi kendine yatağına bırakır odadan çıkardım kendi kendine uyurdu sonra hasta oldu diş dönemi derken malesef düzen bozuldu 16 aylık ve hiç memnun olmasamda sallıyorum 😔
Caglarege03 Birdunyabircennetannesi vallahi öyle oluyor 7 buçuk aylık oğlum 6 aylıkken uyku eğitimi verdim 1 aydır bırakıyorum beşiğine Kendi kendine uyuyor. Ben kendimi hazır hissetmiyordum uyku eğitimi için bı anda bı başladım 3 gün ağladı şimdi çok rahatım iyi ki diyorum 😇😇
Burcumusti Poyrazz_ uyuma saatini nasıl düzene soktunuz en geç kaçta uyuyor mesela benim bebeğimde 2 aylık bende düzen kurmaya çalışıyorum ama bazen ilk akşam uyuyor ve genelde 1 1 buçuk saat uyanık kalıyor geç saati buluyor bir daha uyuması siz nasıl düzen kurdunuz
perikizii Oğlum 7 aylık ve doğduğundan beri çok akıllı bir çocuktur kendi kendine de uyur çok nadir ayağımda salladığım oldu diş çıkardı 1 hafta huzursuzdu. Az ağlar örümceğine koyarım oynar Kendi kendine hamileyken o kadar dua ettim ki babasına benzedi akıllılığı🤣🤣🤣çok şükür 🙏🙏🙏
DemetF perikizii o zaman kendi kendine uyumayan binlerce bebek akilli olmuyor sizin anlatisiniza gore
H_ceyhan perikizii aman diyeyim herkese de böyle anlatmayın göz değer siz deger bebeğinize dikkat edin. Maşallah diyin Allah esirgesin 🧿😁
Nilsmom21 SedaNurAlp 18 ayligiz sallayarak bile uyumuyor benim için bu yöntem sadece bir hayal sanirim😀
Mihriiii Nilsmom21 belkide tam tersidir. Sallanmayı sevmeyip kendi uyumak istiyordur. Benim bebeğim öyle mesela sallarsam 1 saatde sallasam çok zor uyuyor. Ama hafif sallayıp bırakırsam kendi kendine daha çabuk dalıyor uykuya.
yusuf11 SedaNurAlp 16 kızım malesef sallamadan uyumaz ama oglum 4 ay 10 günlük altını temizler mamasını yedirir emzigini veriyorum kullandıgım ince bi başı örtüm var kokum sinmiş😊yüzünü kapatırım kendi kendine uyur uykuya dalınca başı örtuyü kaldırıyorum yüzünden
drns Sonsuzask milletin canı cehenneme valla bak ilk kızımda bende öğleydim ama en önemlisi çocuk karnı aç olan kalksın hazırlasın yesin kim olursa olsun önce bebeklerimiz ben bunu ikinci kızımda anladım
Zeynep_Duru2022 SedaNurAlp benim kızım 5 aylık kendi kendine uyur uyanır oynar bi daha uykuya geçer emzirip altını alırım sadece 😅😅
Nilayy67 Zeynep_Duru2022 hayalim öyleydi ama ne yazikki bizde de emzik niyetine beni kullanıyor kucaktan inmek isyemiyor 3 buçuk aylığız meme de uyur yerine koyarım hoppp o uyuyan çocuk yok sanki Allah canlarını sağ etsin
muserrefasaf Zeynep_Duru2022 Sakın yanlış anlamayın beni maşallah ama siz ne yapıyorsunuz peki bunların dışında?
yalcinsevda_06 kadriye07 benimki asla emmiyor uyutması ayrı uyuması ayrı dert sallayarak uyutuyorum beşik durduğu an hiç uyumamış gibi gözleri fal taşı kadar açılır emzik tutsaydı kendiliğinden uyurdu pış pışlar uyuturdum çok zorlanıyorum ya
Yusufubi Bu günleri biz de görür müyüz masaAllah böyle uyuyan bebeklere ne emzik alir ne sallanmadan uyur uykuya direnir morarana kadar ağlar zorla uyur 3 aylık olacak 2 gün sonra.Saglikli olsunda bi şekilde alışacak insaAllah
trakyalikizce SedaNurAlp bırak kendi kendine uyumayı kucaktan bırakınca anında uyanıyor:( 48 günlük bebeğim biliyorum daha küçük ancak özellikle gündüzleri bu durum beni çok zorluyor yemek dahi yiyemiyorum:( hep böyle olacakmış gibi geliyor beşiğe nasıl alıştıracağım bilmiyorum 😔
NehirPerisi trakyalikizce ah benim ilk zamanlarım😚 Korkmayın öyle çabuk geçiyor ki. Benimki o zamnlar ya anakucaginda ya da yanımda uyurdu. Doğumda benim kasları ezdikleri için aylarca hareket edemedim. Oyuzden hep aramızda yattı. Dedim ki hiç yataginda uyumayacak. Geçecek bu günler, bak şuan benimki yatağında uyuyor.araada ozleyip ben yanıma alıyorum. 11 aylık🥰
barlastrtl trakyalikizce canim benim bebegimde 28 gunluk. Ve 15 gunluk oldugundan beri uykuya direniyor ozellikle gunduzleri. Doktora sordun mu normalmiymis bu durum. Herkes yenidogan bebegin surekli uyumasi gerekiyor bana. Bende korktum
Elisela trakyalikizce al bendende o kadar bugün o ağladı ben ağladım çözemiyorum anlamıyorum dilinden
123321123 trakyalikizce bende kırk günlüğüm bizde de aynı wcye zamanında gidebilirsem kendimi şanslı hissediyorum
Zeynep_Duru2022 Nilayy67 huyunu babasından almış akıllı bana benzeseydi zaten yazmaya vaktim olmazdı 🤣 aksine kucağa alıştırdım sırf işleri babaya kitlemek için ama olmadı hedef ikinci çocukta 🤣🤣🤭
Poyrazz_ toyanne hem gece hem gündüz benim için uzun bi süreç olmadı 3 veya 4 gün bu şekilde uyguladım sonrasında kendi kendine uyumaya başladı. Uyku saatleri gelince masaj bide hafif kısık tonda bir müzik ile olabildiğince sakinleştirdim. 3 saat boyunca uyumadığı da oldu ama pes edip ayağımda sallayayım demedim bekledim sabırla yanına uzanıp alnından öperek sakinleştirdim. Biraz sabırla çözülüyor inanın herşey ❤️
perikizii Seyda-ygz22 doğduğundan beri akıllı yazmışım. Akıllı olduğu için uyur yazmadım okuduğunuzu anlamama gibi probleminiz mi var