Ennnna91 benimde bebeğim 17 aylık. 2 gündür çok öksürüyor. Sürekli burnunu temizliyorum, odada soğuk buhar makinesi çalışıyor gün boyu, odanın nemini ayarlamak için. cevizin içindeki zar varya onu kaynattım ben dün 2 kere içirdim içine bal kattım, çok iyi geliyormuş gerçekten bugün çok az öksürdü. Bide dün gece ayağının altına sarımsaklı zeytinyağı sürdüm çorap giydirdim. Bide soğanı ikiye bölün üstüne karanfil 5 6 tane koyun sabaha kadar yattığı odada dursun. Bunlarla biz 1 günde baya hafiflettik öksürüğümüzü.He birde günde 2 kere hava veriyorum ağızdan. Ciğerlerinin açılması için. Benim kızım astım hastasıda o yüzden