Devlette hormonsuz sprail taktırdım doktorda kanamanın artabileceğini söylemişti. Spiral taktıran kiminle konuşsam kanama çok fazla oluyor çok uzun sürüyor aşırı sancılı oluyor diye anlattılar ama benim sprailden sonra ilk adetim doğru düzgün kanama bile gelmiyor ustelik geciktim de adet kanaması değilde kahverengi lekeler görüyorum normal midir acaba yaşayan var mi