Merhabalar 2 gündür çok hastayım öksürük ateş hapşurma baş ağrısı. Bebeğime geçmemesi için annem bizde kalıyor o ilgileniyor her ikimizle de. Eşim şehir dışında seyahatta iş dolayısı ile. Bebeğimde sürekli ağlıyor. Anneminde sabrı kalmadı sanırım ne yapabilirim neden böyle anlamıyorum hiçte halim yok kafam kalkmıyor. Ben zaten oğluma bakabilsem ona bulaşmasından korkmasam anneme bırakmayacağım da 😔 annem mutsuz bebeğin mutsuz akıl verin bana. Oğlum normalde bu kadar ağlamazdı ama heralde annemin gerginliğini anlıyor bir de ben oyun oynardım onunla kitap okurdum falan oyalardım