Merhaba kızlar şu probiyotik yoğurt mayasından aldım toz olan kavonozlarda mayaladım 8 saat fırında bekledi üstünde yazdığı gibi yaptım. Ama mayalanmadı yani su gibi ben onu milkshake falan yapsam meyvelerle çocuklar içse bi sıkıntı olurmu illaki kesik mi yapmalıyım?