Çıldırıcam artık bebeğim daha 5 aylık olduğu için hâlâ sıvı yapıyor ve SLEEPY bez her seferinde kenarlardan kaçırıyor yoruldum çamaşır yıkamaktan ne yapmam gerekiyor ilk doğduğunda prima almıştım gayet iyiydi ama çok pahalı diye sleepy önerilince 4 aydır bunu kullanıyoruz her taşındığında kendime kulp buluyordum ama sanırım bezle alakalı küçük gelmediğine de eminim hangi marka kullanmalıyım sizce pişik yapmayacak baby turco kullanan var mı bugün almam lazım bez ne almalıyım