Baybarszeynepp Seni cok iyi anliyorum. Evladini sevdigin kadar kendine guven. Sen onun annesisin, senden daha iyi daha cok hickimse dusunemez evladini. Buna emin ol, bilmedigin seyler mi var? Artik 50 yil oncesinde degiliz ki, elinde telefon var arastir internette. Internette her gordugunu de yapma ama fikir alabilirsin.
Benimde ilk evladim, annemi 2016 da kaybettim ve esimden baska kimsem yok. Kaynanam Turkiyede yasiyor ben avrupa da. Ilk dogum yaptigimda bi kac gunlugune geldi oda yine her seyi ben yaptim. Kimsenin bir sey degisine bakmadim, ben kendimden cok eminim benden iyi de kimse bakamaz. Kimseden guzel soz bekleme, sen guzel ve iyi baktigindan emin ol. Duzenli bir sekilde altini degistiriyor, bakimini yapiyor ve doyuruyorsan. Evladin ile surekli olarak konusuyorsan, evi gezidiryor, ona gulumsuyorsan zaten yeter. Daha ne yapabilirsin ki? Kendinden emin ol, her bebekte ayni degil, onu bil ve kendi evladini tanimaya calis. Benim kiz simdi 3 aylik oldu ve onu daha iyi anliyabiliyorum inan bana artik cok eglenceli geliyor. Bi hafta once hastaydi atesler icindeydi kucagimdan inmedi, birlikte yattik, zordu ama guzeldi onu da yasamis olduk.