Ben 2 buçuk aylıkken yaptırdım gerçekten hızlı iyileşiyor. İlk bir kaç şişte yanma oldu çok ağladı akşamına normal gülüyordu gecede çok güzel uyuduk hiç sıkıntısı olmadı kanama vs çok şükür. İlk birkaç çiş zor genel olarak ilk 6 saat mız mızdı sonra geçti normale döndük. Pansumanıda anlatayım tabi her doktor farklı yapıyordur. Ben aç ve uykusuz götürdüm orada memede uyudu doğal uykusunda yaptı doktor. Bize 2 tane krem yazdı ilk merhem (furacin) ilk 5 gün bezine sürdüm yapışmaması için ve pipisinin dikişli boğum kısmına kantonron yağı damlattım sonraki 5 günde bepanthol sürdüm bezine kantorana devam ettik 15 gündemde dikişleri düştü. İyiki yaptırmışım sizde korkmayın anlamıyor bile