Nisakusum Boyu 68 cm kilosu 8500 Yuvarlanıyor ama emekleme sürünme falan hala yok baba ve Mama diyebiliyor Sizde durumlar ne Emekleme için geç mi kaldık biraz
Deletedmom_68 Nisakusum emekleme gelişim basamağı sayılmıyor ya emeklemeden de yürüyebilir. oğlum emekliyor peşinde bi hal oluyorum yürüyünce nasıl olur Allah kerim
Deva22 Nisakusum 7.ayda 7bucuk kiloydu 8.ayda kontrolümüz yoktu tartilmadik 8ay bir haftalık kızım yüz üstü sevmiyor sanırım emeklemeden yürüyecek sürekli ayakta durmak istiyor artık koltuk kenarında kendi tutunup kalabiliyor hatta dün akşam babasıyla aramızda bir metre kadar mesafe vardı benden ona gitti koltukta tutunarak. Bizimki ki memememe mammama bababab gibi sesler çıkarıyor gel gel alkış yapıyordu bugün babasına baybay yaptı ilk defa ise giderken 😄 hergun yeni biseyler. Uyku düzeni biraz sıkıntılı normalde gündüz üç uyku yapıyordu ama artık üçüncü uyku geç saate kalıyor bu defa gece uykusu da geç saate kalıyor dün iki uyku yaptırdım erken belki biraz ama bilemedim sizin nasıl
Ali-Eymen Nisakusum bizim kontrolümüz yarın 7.ayda 9 kiloydu bu aralar vavava gibi sesler çıkarmaya başladı konuşmaya çalışırcasına bay bay ve alkış yapabiliyor ama canı isterse emekleyemiyor henüz ama ufak ufak öne atıyor kendini biz yürütürsek koşarcasına azimle gidiyor bi kenardan tutunca ayakta duruyor ama henüz kendi başına bırakamıyorum oturduğunda yanlarına bişi koyuyorum ama bazen öne doğru yıkılabiliyor 🙈 10.ayda bile emekleyenler var hatta emeklemeden yürüyenlerde var o yüzden pek takmıyorum bu durumu
Nisakusum Deva22 gündüz iki kere yarım yarim bı kere bı saatlik uyku yapıyor. Bizimki bizim destegimiz olmadan kalkamiyor emeklemiyorda yere yaptırınca dönsün diye çabuk sıkılıyor. Çoğu yaşıtı ya emekliyor yada kendi başına tutunup kalkıyor bizde hiç biri yok. Boyu için de kısa dediler çok moralim bozuluyor
Deva22 Nisakusum bunlar bir başarı göstergesi değil moralini bozma bazı bebek 9 ayda yürür bazı bebek yaşını geçer. Kızım da kendi kalkamıyor henüz ama çabalıyor. Boy da genetik faktör benimki kız bebek çok da uzun olsun istemem açıkçası 😚
Avvaaksu 8 aylik oldu bugün emeklemek sürünmek yok oturduktan sonra bazen yan düşüyor ayakta dururken ayakları kırılıyor ne yapacam Bilmiyorum aynı ayda olan çocuklar emekliyor koltuğa tutunuyor ne yapacam Bilmiyorum 😔sizce normal mi
Kuzeymomss Nisakusum 7 ay 22 günlük. En son kilosu 8200 boyu 72.5 cmydi. Dizlerinin üstünde duruyor, sürünüyor, yavaş yavaş emeklemeye çalışıyor,arada canı isterse yanımda otururken bana tutunarak kalkıyor. Canı isterse çak yapıyor. Aklıma gelenler bunlarr
Sevdiyebicer Nisakusum 8 ay 21günlük Boy 69 kilo 9.700 emekliyor ayağa kalkabiliyor 1 2saniye desteksiz ayakta kalabiliyor baba -abla -mama diyebiliyor
Aselzumra23 Nisakusum boy 68 kilo 8 iki dişi çıktı emekliyor tutunup kalkıyor kelime tekraralrida mama dede fln ama mama içmiyor bu aylarda ne kadar ek gıda ne kadar formül mama veriyorusnuz