Kubraece Elimde açılmamış bir kutu var.Almak isteyen varsa uygun fiyata elden teslim edeyim yada kargo yapabilirim.
Ozra Kubraece karabükteyim kargoyla falan bana pahalıya gelicek ben zaten onlıneden 150 ye alıyorum teşekkür ederim
Aysecay Yer neresi elden teslim icin soruyorum kargo ücretleri cok yuksek ne yazık ki. Ben istanbul arnavutköy
Kubraece Aysecay ben şu an bingoldeyim.kargo yüksek evet internette şu an en ucuz 160 civarı bu mama ben uyguna vereyim kargo ile aynı fiyata gelsin
Kubraece Aysecay kargo o kadar tutar mı ya ? 😵 350 Gr lik kutu? Benim evime yakın kargo var olmazsa ben oraya sorayim bir hesaplatayim ona göre bir fiyat belirleyelim olur mu ? Hangi şehirdi sizin