Hafsa_anne Kızlar bebeğim 50günlük ve doğduğundan beri bir gözü çapaklanıyor. Doktoru normal zamanla geçer dedi ama endişeleniyorum. Başına böyle bişey gelen var mı
Deletedmom280 Hafsa_anne bzm 2 aylıkken olmustu ılık su ile pamugu ıslatıp sık sık sık kstm cayla sılenlerde var sarı renk ile capaklnma korkma ama rengi yesıl donerse doktora gt damla verırılr cnm
akillibidikcgty Hafsa_anne benimde Bebeğim Çapaklı doğdu . Dr damla verdi 3-4 güne geçti . Masajda yaptık gözpınarına
Sevdadoga Benim 12 günlük yenidoğan bebeğimde var sarı göz akıntısı çocuk doktoru damla verdi göz doktoru göz Pınarı masajı önerdi geçer dediler ama yavrumun gözü bazen çok akıyor.
[silindi] Sevdadoga bendde sorun var kirpikleri yapisiyor bazen sari capaklanma oluyor damla dokup temizliyorum
Sevdadoga [silindi] aynen bizde aynıyız dün iyice arttı akıntısı kirpikleri yapışıyor ılık suyla pamuk mendili ıslatıp siliyorum incitmeden