9.gün göbek bağımız düştü. 11. Gün banyo yaptırdım. Daha sonra kontrole gittik bi kaç gün daha banyo yaptırma silme banyo yaptır dedi bayağı o şekilde devam ettik. 4 5 defadır normal banyo yaptırıyorum sürekli siliyorum. 47 günlük olduk ama hala akıntı var. Başına böyle bir şey gelen oldu mu
Akıntı rengi kötü değil kokulu değilse ateş kusma yoksa normal demişti kontrolde doktorumuz.
Kuruması için ne yapabilirim önerilere açığım