Birmelekannesi_ Kızlar pazartesi akşamı süt aldım dolapta bazı durumlar oldu kaynatmayı unuttum şuan kaynıyor sizde yoğurt olur mu kesilir mi yaaaa 😭😭
Meovvmeovv Birmelekannesi_ pastörize süt mü ? O zaman bişey olacağını sanmıyorum çiğ süt ise bi tadına bakın belki ekşimiş olabilir ekşimemişse bişey olmaz :)
35lavanta Birmelekannesi_ süt bozulsa kaunarken kesilir zaten kesilme yok tadı kokusu normalse bişey olcağını sanmıyorum
Meovvmeovv Birmelekannesi_ tamam inek sütü ama kutu süt mü yoksa çiğ süt mü? Ekşime yoksa birşey olmaz bana hep çiğ süt gelir bazen unutuyorum dolapta bekliyor ekşime yoksa kaynatıyorum bir şey olmuyor