gulertknn1 Kızlar ben aşureye çok çok düşkün bi insanım dünden beri yemek yemiyorum sadece aşure yiyorum en az 7-8 kase yemişimdr acaba sütümü arttırır mı yada gaz filan yapar mı. fazlasının zarar olduğunı biliyorum ama kendimi de alıkoyamıyorum 😒
Yavuzzeliha85 gulertknn1 valla bende öyleyim 😂😂 şekerin yoksa bişey olmaz heralde gaz yapmadı bize artı bol bol süt yaptı 😅
Portakal gulertknn1 azı karar çoğu zarar diye boşa dememişlerdir heralde herşeyde ölçülü olmak lazım 😂