Kızlar goz kapagımın ustunde Bı ara puturluk olustu yayılacak gıbı oldu Bı krem kullandım bşr sure gectı simdi yine cıktı Busefee ıkısındede cıktı ve sısme olmus dokununca kasıntı ve az ıssırır gıbı az agrı var bu sorunu yasayan var mı bir de ne kullandınıza