Cigdem_ 3 aydır doğum yaptım ve saçlarım aşırı şekilde dökülmeye başladı zaten ince bir saç yapım var başımda saç kalmadı nerdeyse önereceğiniz bir vitamin var mı ?
Ececan2006 Cigdem_ 3, ay oyle bir ay yaa ben ne yaptiysam yine de dokuldu ama simdi 6. Ayda yeniden cikiyor saclarim gerci simdide oglum yolmaya basladi ama olsun 🤣🤣
Elly Cigdem_ Çok normalmiş, hormonların eskiye dönmesi sürecinde dökülüyormuş. 6. Aya kadar devam edermiş. Hatta ben 6 aya yaklaştım bayaa bi azaldı dökülme. Bu sebeple ne yapsak nafile🥴
Deletedmom_39 Cigdem_ bende 3 eylülde doğum yaptım resmen topak topak dökülüyor saçım 🤦🏻♀️ Kestirdim işe yaramadı. Bebe şampuanı kullan dediler işe yaramadı. Şimdi şampuanın içine 1 paket doğum kontrol hapı attık karıştırdık. Bi arkadaşım dedi iyi gelmiş nede olsa hormon 🤷🏼♂️
Elly Deletedmom_39 Siz de haklısınız :))) Ama içmek de öyle :) Yöntemleri değiştirmek gerek bence :))
Sadem01 Cigdem_ çok iyi şiddetle tavsiyemdir.hamile iken kullanıyordum.dogumdan sonra da devam ettim uzun bir süre hiç dökülme yaşamadım.ilac demir, B12, folikasit ve gliserin içeriyor.duzenli ve sürekli kullanın faydasini göreceksiniz