kadriye07 evet ya başka bir arkadaşıma sordum üçüncü ayda yaptırdı onda da ateş olmamış ama sabaha kadar üzüldü yavrum üç kere calpol verdik, ikinci dozunda bir şey olmadı ama dedi, baya tedirgin oldum açıkçası o yüzden sordum inşallah bizim de ufak bir huzursuzlukla atlatılır