damladan sonra yapılan ölçüm doğrudur o baz alınır. Bende göz hemşireliği yaptım 3 sene kadar ve doktorumuz çocuk göz doktoruydu bu şekilde çıkan sonuçlarda hep gözlük verirdi ve düzenli takip yapardı kimi çocukta bu numara büyüdükçe düzelir di kimi çocuk da düzelmez di . Eğer İstanbul da iseniz Dr. Süleyman Mesut Karaatlı ya gitmenizi öneririm kendisi Türkiye deki sayılı çocuk göz doktorlarından ve alanında oldukça iyidir 🙏🏻