Hsnahmtefe Kızlar 20 günlük bebeğim var. Aptamil 1 kullanıyorum ama gaz ve kabız yaptı galiba. Değiştirmek istiyorum. Sizce Aptamil Conformil mi ? Bebelac Gold mu ?