3 ayını doldurmuş 4. Aya doğru giden bebişlerin gündüz ve gece uykuları nasıl? Benimki de 3 ay 6 günlük gece uykusu maşallah çok güzel 11 de yatıyor nerdeyse sabaha kadar doktoruma sordum acıktığı zaman kalkar artık yenidoğan değil dedi o yüzden dert etmiyorum ama yine de çekiniyorum biraz gündüz de hem yarım saat 1 saat uykusu eskiden 3-4 saat uyurdu şimdi kalmadı o normal mi sizce hem emiyor hem mama veriyorum