Kardeleen Merhabalar öncelikle. size çok önemli bir sorum olacaktı. Bebeğim daha 3 aylık çok az ateşi var birde ara ara öksürüyor. Bende hastayım ama maskeyle geziyorum ve bebeğime yaklaşmıyorum annem bakıyor. Annem uyandırdı kızım sanki ateşi var birde ara ara öksürüyor dedi. Baktım öyle çok ateşi yok ama ara ara öksürüyor. Doktoruma sordum öğleden sonra yokum dedi. Normal hastaneye acilden girersem bakarlar diye düşünüyorum. Kötü olursa götüreceğim ama sizinde fikrinizi almak istedim. Yaşadınız mı böyle bir durum? Neler yaptınız ne iyi gelir ne yapabilirim.
mervemama Kardeleen Bebeğim tam 3 ay 10 günlükken biz de yaşadık aynı durumu . Ateşi 38 i geçmediği sürece sıkıntı yok dedi doktorumuz . Hafif bi soğuk algınlığı ya da grip kapmış olabilir endişelenecek bişey yok bir haftaya toplar dedi gerçekten de öyle oldu . Tabi buna ishal eşlik ederse getirin dedi çok şükür bizde ishal olmadı. Eşim de doktor bu tarz durumlar bağışıklık sistemini güçlendirir öksürüğünü baskılamamak lazım dedi . Öksürüğü için ben sarımsak yedim bolca sütümden geçsin diye . Sırtına havlu koydum bi de oda nemini yükselttim . Burnunu sık sık açtım fizyolojik serum ve aspiratörle . Yani ateşi çok yükselmediği sürece ya da ishal olmadığı sürece sıkıntı olduğunu sanmıyorum . Çok geçmiş olsun miniğe ❤️
Tutikoo Kardeleen biz 52 gunluk ken atlattık 10 gun sürdü ateşi hiç çıkmadı ama cok öksürdü hava aldık evde sğrekli ıkı gune bir dr a gittik
icegul Kardeleen evet meme reddiyle birlikte öksürük burun tıkanıklığı oldu 1 gece de sabahına hemen acile gittik fark eder etmez. Bronşit olmuştu bile.. 2 aylıktı. İnşallah sizde öyle bi durum olmadan geçer
3310umbozuk Benim kızım 3 ay 26 günlük oda öksürüyor ben doktoruma sordum ateşlenirse getir bol bol emzir dedi, ablasından bulaştı küçüğe, belki sizden bulaşmıştır