18 aylık oğlumun saç dipleri böyle oldu bebekken Konak olmuştu ama geçmişti. Mustela kullanıyoruz şampuan haftada 2 3 banyo yapar mutlaka. Ve şampuanla bekletiyorum bir süre yinede gitmedi ve tarakla kazıyıp canını yakmakta istemiyorum ne kullanayım nasıl geçer