Alyask iyi aksamlae ancak yazbailiyorum devlet hastanesinde idrar tahlileri enfeksiyonlu çıkmıştı tekrar tahlil istemisti dr yaptirip bugun goturduk gitmisken ozelde yaptirdigim kan sonucunh gosterdim ve doktor 30 düşen değerin onlar icin onemli oldugnu bu dusmus digeride zamanla duser icin rahat etsin korkulacak birsey yok diger degerde zamanla duser bir ara baktirisin 1 2 ay sonra onemli olan ALT degeri dedi bir kez daha sevindim size haber veriyim dedim sıra alerjiden kurtulmada insallah tez zamanda oda gecer 🥰