Bebeğim 4 ay 9 günlük eskisi gibi emmiyor bu durum beni üzüyor aslında doktorumuzda kilo alımı yavaşlayacak artık dedi o yüzden sanırım eskisi gibi iştahlı değil bu durum göğüslerimi de küçülttü endişem sütüm mü azalıyor yetmediği için mi az emiyor diye de düşünüyorum 4. Ay ve sonrası emme hakkında bilgi verir misiniz