Kucukprens20 1 ay çektim bu yaşadıklarınızı. Herşey boş geldi kulağımda sürekli bebek ağlama sesi… Pencereden dışarıya baktığımda ne güzel hayat devam ediyor insanlar mutlu diyordum. Ben 4 duvar arasında kaldım birdaha hiç dışarı çıkamayacak hissi,eski hayatıma dönemeyecek hissi,bebeğe yetemediğimi düşünme,uyuyamama ve daha birçok şey. Ama GEÇECEK endişe etmeyin herşey düzene girecek zamanla bu psikolojiden çıkacaksınız. Annelik hüznü,lohusa psikolojisi bu yaşadıklarınız