Bebeğim diş ağrısı var ama dişleri yok çıkacak gibi hala bisey yok ama emzirirken çok acıtıyor sütüm azaldı emzirmek işkence gibi geliyor. 8 aylık olduk emzirmeyi bırakırım bu gidişle daha çok erken ama dayanamıyorum siz ne zmn bıraktınız erken bırakan var mı bu nedenden de bırakan oldu mu dişleri çıkınca napicaz korkuyorum baya ağzındayken başını çekiyor baya acıyor