Benimde 4 buçuk aylıkken oldu Dr göğsüne ya da ciğerlerine inmediğini söyledi. Sizde de öyleyse bol bol emzirip, dinlendirin. Burun temizliği çok önemli. Balgamlı öksürecek muhtemelen bir hafta geçti hala öksürük tam geçemedi bizim. Ben ılık su ve bir kere de üç çay kaşığı kadar ıhlamur verdim ama tercih sizin vermeyedebilirsiniz. Boğazını yumuşak tutmanız önemli ve de terletmeyin. Bir kere de ilk gün ağrısı varken calpol vermiştim dinlendirmişti onu..