Merhaba iki aylık bebegimi kaka yapmadığı için doktora götürdüm bir hafta boyunca yapmaması normal dedi bir sorun görmedi ama ben çok üzülüyorum bebeğim de kaka yapamadığı için çok huzursuz ne tavsiye edersiniz ki benzer bir durum yaşayan bir çözüm bulan annemiz olduysa lütfen yazsın😫😖🥺