123456sdsd bizde bir kontrol ettireceğiz işte.
Yani tiksindim mi derdi ne çözemedim. 4 ay cok uzun bir süre. Canım sıkılmaya başladı iyice.
16 aylıkken götürdüğümüzde doktor demişti değerlerinde sıkıntı yok dönemsel düzelir diye. Ama yok yani, daha kötüye gidiyor. Sadece mamayla 20 aylık cocuk mu beslenir.