Pelinnns bebeğim 8 aylık ve doğduğundan beri evolvia kullanıyorum. Kolik bir bebekti ve gaz yapmıyordu, güzel doyuruyordu, kilo alımı iyiydi. Bu arada siz de araştırabilirsiniz içeriği en temiz mama evolvia. Hipp çok iyi sanıyoruz ama içinde nişasta var. Evolvia 1 çok temiz, 2 numarasında ne yazık ki soya var. Ama yine de kullanıyorum. Diğerleri ondan da beter çünkü. Sma da kullanmıştım bir ara şehir dışındayken evolvia bulamadık. Çok topaklanıyordu ve gaz yapıyordu. Hiç beğenmedim. Fiyatı da epey çıkarmışlar, değse bari..