Kızım çok hasta 2 yaşında domuz giribi dendi hacettepeye acile götürdük Enfluvir diye bir ilaç verdi birde calpol dolven ama 4 gün olucak bugün hiç bi şekilde atesi düşmüyor durumu kötü çok halsiz iştahsız bugünde gözleri iltihap gibi kapandı burnundan sarı yeşil böyle değişik sıvı geliyor doğru düzgün doktor bulamadık bildiğiniz özel ilgilenilen iyi bi hastane doktor öneri lütfen bugün goturucez gecesi sabah oldu çocuğumun gecmiyor