NimetMehmet Merhaba sevgili anneler, kızıma ( 1 bucuk yaşında) şurup verdiğimde ( şırınga ile) çok ağlıyor ve geri tükürüyor. Siz şurubu nasıl içiryorsunuz çocuklarınıza?
okuyor NimetMehmet ölçüsü damlalikli ise ordan alıp kaşığa döküyorum. Kaşıkla veriyorum. İçiyor. 8 aylık
Uzaymekiii NimetMehmet ne kadar içecekse ölçüp bir kaşığa alıyorum oradan da biberon ağzına döküyorum emzik gibi ağzına koyup emmesini sağlıyorum. Oğlum 1 yaşında başka türlü asla içmiyor🥹
Findikzadem NimetMehmet küçükken kaşıkla veriyordum Ama şuan asla içmiyor alıştırma bardağına koyuyruz o şekilde iciyruz meyve suyu diyoruz mamma diyoruz 16 aylık bu arada
zeynosunannesii NimetMehmet bizde şırıngayla veriyoruz yanaklarının gerisine bırakıyorum 14 aylık bizim kizda