mrveefe12 Yapan var mı ateşi düşürüyor diyorlar, oğlum ateşli şurup etki etmedi hemen de doktora gitmek istemedim
elizabeth mrveefe12 sarımsak ve zeytinyağını öksürük olunca kullandım ben öksürüğe iyi geliyor ama ateşi bilmiyorum. Ateş için çoraplarına limon sıkıp giydirin o iyi geliyor diye biliyorum.
Terazianne06 mrveefe12 ıslak bez ile koltuk altı boyun altı sürekli kompres yapın düşürmeye çalışın inşallah düşer hemen. Bende öksürük için biliyorum
CizerBirAnne mrveefe12 direkt sarımsak sürülmez diye biliyorum. Sarımsağı zeytinyağında bekletip zeytinyağını sürüyorlar. ama öksürük için. Ateş için limon suyuyla çorabı ıslatıp giydiriyorum ben.
nazlimom_ mrveefe12 sarımsağı değdirmeyin ayak altında su topluyor sadece yağını sürün sürcekseniz sarımsak değmesin
NuruKelam Glrmila CizerBirAnne Ateş için yaptığınız şey iyi bir şey değil yalnız. Bunun araştırması da var kolaylıkla bulabilirsiniz. 🌸
Glrmila 1 tam limonu sıkıp icine çoraplarlarini koyup islatin islak olarak corabi ayagina giydirin ve tekrarlayin bunu direkt düşürür
Glrmila NuruKelam tavsiyeniz nedir peki sirke iyi değil ates dusurucu ile mudahele doğru degil ne edek anlamadim. 39 u gördüm mu direkt yaptigim tek uygulama bu. Hatta doktorumuza da danismistim ilac yanlisi degil sıkıntı yok demisti
nazlimom_ MerveEcee onu bilmiyorum burda post açanlarda görmüştüm su topladığını hatta haberlerde çıktı bi tane cocukta
NuruKelam Glrmila Tavsiyem sizin de bildiğiniz gibi ince giydirip ılık duş belli bir dereceye geldikten sonrada ateş düşürücü. Hala geçmeyen veya tekrarlayan ateşte de zaten doktora gidilmesi gerekiyor.