Busraa3535 18.ay15 günlük kızım aşıya götürdüm. Kafa ölcümü vs normal ama bıngıldak kapanması lazımdı dedi. Bu ay kapanmassa Dr görsün dedi. Gec kapanırsa ne olur tecrübeli anneler aydınlatabilir mi veya 18 ay dan sonra kapananlar. Tesekkür ederim 🙏