Kızlar 10 aylık oğluma eğitim veriyorum danışman desteğiyle ama oğlum yatağa koyacağımızı anladığı dakika uyanıyor ağlamaya başlıyor. Bugün 4. Günümüz ama gerçekten çok zorlanıyorum bırakmak istemiyorum ama bazen de çocuğa yazık deyip pes etmek istiyorum. Ne yapmam gerekiyor var mı tecrübe edeniniz 😓