1,5aylık benim oğlum da aynı şekilde uyutuyorum 10 dk uyuyp uyanıyor çok zor geçiyor kucakta oyalıyorum biraz başka bir şey yapamıyorum oyuncak vs ilgisini pek çekmiyor henüz fön makine sesi vs açıyorum 10 dk oyalıyor onu bütün gün yapışık ikizler gibiyiz hiç bi işe yetişemiyorum genel olarak 😣