Esilaaa01 benim kızım 9buçuk aylık, hala erkeğe benzetiyorlar. Dışarı çıktığımızda illa pembe bir şeyi oluyor sormasınlar diye 😄. Geçenlerde annemle geziniyorduk, kızımın da montu pembe batteniyesi pembeydi. Annemin bir arkadaşına denk geldik, o kadar pembeliğe rağmen kız mı erkek mi diye sordu 😃