dilaaara Merhabalar bişey sormak istiyorum bebeğim 7 aylık ve emzirıyorum 40 ım çıktığından beri düzenli regl oluyordum fakat bu ay 8 gün gecikti tabi vende ister istemez geriliyorum emzirirken bubu yaşayan var mı düzenli regl olurken birden böyle geciken
Aylizzmm dilaaara Benim bebeğim dev7 aylik 2 defa oldum 3. Gene gecikti hemde 26 gün testvyaptim negatif bu dönem herkeste bir gecikme var galiba
Efemomss dilaaara ay suan aynı durumu yaşıyorum çıldırıcam resmen agrı var ama gelen giden yok 8gün oldu siz oldunuzmu
Ea12 dilaaara ayy bnde 3 ay once dogum yaptim 40′ım cikinca bir kez oldum bidahada olmadim inşallah suttendir 🤣
Efemomss dilaaara ne güzel 9.gnm bugun bende olurum inşallah sinir stresten ölücem artk resmen psikojim bozuldu