Minigim38 Kızlar 3 gün sonra 2 aylik olacağız son zamanlarda alanlar kaç TL ye aldınız. 1. ve 2. Dozun fiyatı aynı mı. Bide kaç aylıkken yaptırdınız
irva Minigim38 Fiyat bilgim yok.Biz 2 ve 4.ayda yaptırmıştık doktoru öyle istemişti.Ayrıca rota ağız yoluyla alındığı için 2 aylık aşılarla etkileşimi olmaz merak etmeyin.
Evaninanasi Minigim38 3 aylık olduğu gün yaptıracağız. 2 aylıkken zaten 3 tane aşı oluyor bir de rotavirüs aşısını yüklemek istemedim. 3 aylık aşısı yok zaten en makul süre o gibi geldi bana
Minigim38 Bayancorek yeniden zam geldi birisi 1040 ye yaptırmıştı neden bu kadar pahalı anlamış degilim
Minigim38 Defnemmm1 1000 tl olur heralde indirimli de bu kadar önemli aşılar neden bu kadar pahalı anlamıyorum 🤦♀️
0tulayt0 Minigim38 1. Dozu 2 ay önce yaptırdık canım o zaman 3 aylıktı 750₺ idi 2. Dozu da daha 2 gün önce yaptırdık 5 aylık olduk ücreti de 1040₺ olmuş dedi eşim saçma sapan bi düzenin içindeyiz de hadi hayırlısı