Yeldan benim bebeğim 6 ay 18 günlük ben 5 aylıkken başladım ek gıdaya çünkü emmedi mecburen başladım.Benimkide herşeyden yiyor çok şükür ama dediğin gibi mamayida istiyor . Çünkü henüz tadım asamasindalar mide yeni yeni alışıyor ek gıdaya .Sabah kahvaltıda yumurta yiyor peynir yiyor ama mama içmeden uyumuyor.Ögle ve akşam çorba içiyor ara öğünlerde de yoğurt veya meyve veriyorum.Ama ne kadar yerse yesin o besinlerden mama içmeden doymuyor.Mide alıştıkça mamayida bırakacak lar.