Anne888 Kızlar oğlum günde 3 kez falan mama içiyor . Bende formül mamasının içine kaşık mamada koyuyorum tok tutsun diye. Koyulur dimi ?? Mesela 240 yapıyorum suyu. 6 ölçek aptamil koyup 2 ölçekte hipp kaşık mama koyuyorum
35izmir Anne888 ben emziriyorum mama bilmiyorum ama ek gıda yemesi nasıl artık bnce mamayı vitaminler için kullansa daha ii gibi karnını doyurmayı ek gıda ile yaptır bu bnim düşüncem mama yine içsin ama ek gıda daha önmli yiyorsa sorun yok
Temmuz1 Anne888 benimki de 18 aylik olmak üzere.emziriyorum.ama arada akşamları falan kaşık mama da veriyorum bence karıştırmayın ayrı verin.yani ya biberon maması ya da kaşık maması verin.
Anne888 35izmir ya benimki kahvaltıyla hiç arası yok çorba ve bazı sevdiği yemekler var onları yiyor bu ara hasta 1 gün sadece mama içirdğimi biliyorum 😢
Oykuaygun Anne888 aptamil kaşık maması alabilirsiniz. Bazı kaşı maması formül süt ile hazırlanıyor mesela.
plakayerli Anne888 ne zararı olabilir ki. Zaten kaşık mamanın üstnde yazan tarifte formül mamanın içine katarak verin diyor
Acelyam04 Anne888 benim kizimda 14 aylik günde 3 kere 60 ml icer ben vermesem icmez asla vitamin alsin diye suylada arasi yok ama yapmayin bence ayri ayri verin.