karelmomyy Merhabalar hipp mama kullanmaya yeni başladım . Organic combiotic olanı kullanıyorum. Sizler memnunmusunuz? Bebeğinizin kilo alımı nasıl ? Hangi aylarda kaçar gram aldı mesela 😇
hdemir86 karelmomyy Oğlum doğduğundan beri kullanıyorum. İlk 3 ay anne sütü+mama ilerlerdik. 3680 doğup 3300’e düşmüştü ilk üç günde. 1. Ay: 4440 2.Ay:6500 3.Ay:7000 4.Ay:7600 gramdı. Boyu da 50 cm doğdu. 56, 61, 64, 67 olarak ilerledi.
endoplazmikretikulumiste karelmomyy hipp combiotic olanı anne sütüne en yakın enaz gaz yapan mamadır anne sütüne çok yakın olduğundan nasılki anne sütü çabuk acıktırır oda biraz erken acıktırır ama kilo alımı çok iyiydi 21 aylık ben halen bir sabah birde gece uyumadan veririm . Ekonominiz elverdiği sürece değiştirmeyin
minikoglummmmm karelmomyy hiç memnun değilim 500 gr alıyor du hipp de şuan Aptamile geçtim bir ayda 1700 aldı
karelmomyy hdemir86 maşallahhh ne kadar güzel kilo alımı olmuş inşallah benim bebeğimde böyle güzel toparlanır ❤️
karelmomyy endoplazmikretikulumiste evet bizde gaz için aldık ve memnun kaldım. Kilo alımını merak ediyordum. Evet biraz ekonomik olarak pahalı bir mama ama olsun yeterki bebeklerimiz iyi olsun. Teşekkür ederim
Gmzeabduygzefe Hipp gaz kabızlık sorunu için almıştık ama aşırı derece de bebeğime gaz yaptı ve taş gibi kabız yaptı çocuk okunmaktan popo da çatlaklık oldu. Ama 1600 kilo almıştı yediği ay. Benim bebeğime iyi gelmemişti ama çok memnun olanlar var. Şu ana kadar yediği mamalardan en çok kilo aldıran hipp di
karelmomyy Gmzeabduygzefe maşallah çok güzel kilo almış hangi ayda yemişti peki? Benim bebeğimin gazına iyi geldi. Her bebeğin vücudunda farklı etki yapıyor demekki
Gmzeabduygzefe karelmomyy 2. Aydaydı sonra reflüsü çıktı baya zayıfladı şimdi reflü maması kullanıyoruz.