Merhabalar 7.5 aylığız bebeğim aşırı iştahsız sütüm yetmediği için mama başladım ama mamayı çok az yiyor 70 civarı ancak (3 saatte 1) bunu geçtim ek gıdaya ilgi 0:( bir şey yaptığımda asla meraklı değil yemeye mama sandalyesinde zor duruyor zaten aşırı hareketli maşallah ..emeklemeyi de öğrendi ve sürekli hareket halimde bu sebepten kilo almıyor hatta vermesinden korkuyorum..şuan kilosu 8200 civarı :( aşırı mutsuzum ..izindeyim ve 1 aya işe başlayacağım ek gıdada hiç ilerleyemiyor olmak çok moralimi bozuyor ..katı asla yiyemiyor zaten pankek falan ..