muzicelerim2 Önceki ay aşılarında ateş yaşamadık dün 2de aşı oldu gece 4te ateşlendi 37.7 oldu ateş düşürücü verdik geçti ama öncesinde ateş olmadı bu aşıda olması normal mi
Ececan2006 muzicelerim2 bizde dun olduk asi bu asilar ates yapmadi 2 agizdan 2 bacaktan ama huzursuzluk yapti bolca
Muniii muzicelerim2 Bizde oldk aşı şükür ateşimiz olmadı ama sağlık ocağındaki hemşire bana ağızdan verdiği aşının ateş yapabileceğini bu nedenle takip etmemi söylemişti
bdilekkayra Zeynepsametaras bizde bugün olduk 6. ay aşılarımızı bir tanesi agızdan ikisini bacaktan yaptılar.
muzicelerim2 Zeynepsametaras sağ bacak sol bacak bide ağızdan damla şeklinde Aşıların bir tanesinin içinde 3 ayrı aşı var ayrı ayrı yapmamak için tek aşıda birleştirmisler
muzicelerim2 Muniii bunu bilmiyordum diyorum diğer aylar ateş olmadı bu niye ateş yaptı demek ki bu yüzdenmis
Muniii muzicelerim2 Keşke aşıyı yapanlar sizi de uyarsaydı anlamıyorm yani neden uyarı da bulunmazlar
Svgcarim Kızlar tam 6 aylık olunca mı yaptırdınız şuan benim bebeğim 6 ay 15 günlük hasta diye yapmadık bugün gidip yaptıracam ama mesela haftaya vurdursam olur mu