Kizlar selam. 40 gunluk anneyim emzirme ile ilgili cocuk doktorum yardimci oluyor ama sezeryandan sonra kadin dogumcum vitaminlerimi ayarladi. Simdi solgarin vitamini denemek istiyorum sut arttirimi icin. Hangisine sormam lazim? Cocuk doktoru mu yoksa kadin dogumcu mu?