Merhaba kızlar
Kızım 7 ay 11 günlük geceleri 3 ten önce uyumuyor gündüz de hep uyumak istiyor erken ıyandırmayı denedim 8 de uyandı 10 da tekrar uyuttum öğlen bi uyku daha yaptı 4 te uyandı akşam 7 buçuğa kadar tuttum gece uykusu için iki saat uyudu dedim oldu galiba 9 buçukta uyandı ve başa sardık yine 3 te uyudu 🤦🏻♀️ Nerde hata yapıyorum bi akıl verin nolur sizler gündüz kaç uyku yapmalıyım?