Merhabalar,
Kızımın 6 aydır ayağının altında çatlama gibi oluyor. 4 yaşında. Nemlendirici vazelin kantoron sürüyorum ama yine de tam bir iyileşme olmuyor. Doktor prp diye bir hastalık olduğunu söyledi. Sedefin kardeşiymiş ama sedef gibi değil. Vucut bu yaşlarda yapar 5-6 dan sonra kendi geçermiş. Kortizonlu bir krem verdi. Max 2 hafta kullan 1 hafta ara ver deDi ama bn sürekli kullanmak da istemiyorum. Ayakları çatladığı için de bi yerden sonra acı yapıyor, basamıyor. Krem sürdüğümde bile acıyor. Acaba bildiğiniz kullandığınız doğal içerikli bir karışım var mıdır? Belkski öyle birşey işe yarar.