Merhaba güzel anneler , yaklaşık 40 gün önce 2. Sezeryanımı oldum . Dikişimin üstü tabiri caizse pörtledi. Şöyle 2-3 cm kadar bi kısın şişti ve acıyor , kızarmış .dün korsemi duştan sonra giyerken yani ıslak giyerken zorlandım ondan mı acımaya başladı bilmiyorum . Zaten hep şişti ama acımıyordu.Yaşayan oldu mu böyle bişey? Doktora gitmeli miyim ?