Merhaba dolap uygulaması üzerinden 1 ay önce bir ürün sattım (satıcı kargoyu öder ile) alıcı ürünü teslim almamış kargo şubeye geri gelmiş şubeden beni aradılar gelip alın iade kargonuzu şu tarihe kadar diye ben de gidemedim böyle bir durumda ne olur benim bir ücret VS bir şey ödemem gerekiyor mu kargoyu ne yapıyorlar başına böyle bir olay gelen var mı cevap verenlere teşekkür ederim şimdiden