@edaaydinm canım vallahi şahsi fikrim marka farketmeksizin hepsi meme reddine yol açıyor bir süre sonra.. Yaşadım biliyorum ve hala bunun acısını çekiyorum kızım 7 aylık ve ne yazıkki hiç emmedi beni. 7 aydır sağarak besliyorum. Biberon illerine hastanede alıştı ve birdaha beni almadı. İşe başlamayacak olsan hiç bulaşma derim işte ama bir yerde de mecbursun. Tabiki bütün bebekler aynı değildir illaki vardır hem meme hem biberon tutan. İnşallah senin minnoşda öyle olur annesi. Ben Avent kullandım önermiyorum. Ama lansinohu duymuştum kullananlardan iyi diye.